Wednesday, October 14, 2009

The day after

For the English text and a screenshot of the Balatarin ad, please scroll down.

ممنون از همه‌ی کسانی که پیغام‌های زیبا کذاشتند. دیشب، شب خیلی قشنگی بود. برای تولد شیرین رفتیم یک رستوران زیبا. بعد از شام، من بالاترین رو آوردم و به شیرین نشون دادم. آره، قبول دارم که بالابازی تو همچنین شبی رومانتیک‌ترین کار ممکن نیست اما خوب، من هم روش خودم رو داشتم! شیرین بالاترین رو نگاه کرد، چشم‌ش به تبلیغ‌ها افتاد، یه لحظه حالت صورتش عوض شد و با چشم‌های قشنگش که اشک آلود بودن به من نگاه کرد. پا شدم، رفتم کنارش و زانو زدم. پرسیدم

- Will you?
: Of cousre I will.

خوشحالم که شیرین این ایده رو خیلی دوست داشت و سورپرایز شده بود طوری که گفت به هر چیزی فکر می‌کرده برای نوع پروپوز کردن من، جز این روش.

و بعد دسر آمد:



Thank you guys for the nice messages. Last night was a memorable night. We celebrated Shirin's birthday in a cozy corner of a beautiful restaurant, and after dinner, I brought up Balatarin. True, checking Balatarin is not the most romantic thing to do in such a night, but hey, I had a good reason. She read the first word, waited for a second, and looked at me with her beautiful, tearful eyes. I stood up, went to her side, got to my knees, and said

- Will you?
: Of course I will.

She absolutely loved the idea, and I am so glad she did and everything worked out so greatly. "I could never think of you proposing this way," she said.

Then, came the dessert:



Here is a screen shot of the live ad.



The website is going to grow as we grow in our relationship.

48 comments:

  1. مبارکه. ایشالله خوشبخت شین

    ReplyDelete
  2. خیلی جالب بود، خوشبخت باشید
    راستی عروس خانوم حواست جمع باشه برای مراحل بعدی زندگی با این شوهر خلاقی که داری ;)

    ReplyDelete
  3. سلام. خیلی تبریک میگم. باید بگم ایده ابتکاری و جالبی بود. خیلی خوشحالم که شیرین خانم بله را گفتند و امیدوارم توی زندگیتون خوشبخت بشین.

    :)

    ReplyDelete
  4. geeky but still cool. congratz man, and good luck!

    ReplyDelete
  5. ای ول خلاقیت ...

    به قول معروف کفم برید.....

    واقعا مرسی .. استحقاقشو داشتی

    ReplyDelete
  6. مبارک باشه انشا‌الله. صد سال با شادی با هم زندگی‌ کنین. سر عروسی‌ هم مچبند سبز یادتون نره.

    ReplyDelete
  7. I wish both of you understand those moments from deep of your heart and keep the fire inside always alive. congrats to both of you

    ReplyDelete
  8. Hi, and of course congratulations! This was very original, and moreover, romantic...easily brought tears to my eyes (that's not very difficult though :-))

    Wish you a very happy and joyful companionship...

    ReplyDelete
  9. Wow, as a bloke I hate to admit that I did like your cheesy proposal :) All the best to both you.

    ReplyDelete
  10. خیلی خیلی مبارک باشد.

    ReplyDelete
  11. mobarake khoshbehale shirin ke inghadr dostesh dari, khoshbakht beshin.

    ReplyDelete
  12. zendegi shirin mishavad
    boghole ahmadi nejad happy new year lol

    ReplyDelete
  13. Happy Birthday and engagement :)

    ReplyDelete
  14. یاد داونه تو سریال پاورچین افتادم
    =)

    ReplyDelete
  15. congratz. you may be able to put this in the Guiness records!

    ReplyDelete
  16. تبریک میگم. آرزو میکنم همیشه شاد و سلامت و خوشبخت زندگی کنید

    ReplyDelete
  17. مبارك باشه. خدا كنه در كنار هم خوشبخت باشين. خوشحال شدم

    ReplyDelete
  18. ishalla khosh bashin

    ReplyDelete
  19. ابتکار قشنگی بود دوست عزیز ولی فراموش نکن در زندگی مشترکتون همیشه از کلام هم برای ابراز محبت و عشقت به شیرین عزیز استفاد کنی . جمله ی "دوستت دارم" گفتنش برای بعضی از ما ایرانی ها خیلی سخته. ولی باور کنین جمله ی جادویی هستش و خیلی به نزدیکی ما آدم ها کمک می کنه. با آرزوی عشق روز افزون بین شما
    مژگان کاهن

    ReplyDelete
  20. WoW! Really WOW!!
    what a romantic romantic love! I wish i could see ur picture, a happy couple.
    wish all the best for you!

    ReplyDelete
  21. انشا الله به سلامتی و خوشی
    سالهای خوب و قشنگی براتون آرزو میکینم

    ReplyDelete
  22. امیدوارم زندگیتون همیشه شیرین باشه!
    مبارک هردوی شما باشه.
    شیرین خانم قدر این نامزدتو بدون!!!فکر کنم بدجوری دوستت داره!
    با آرزوی خوشبختی از صمیم قلب

    ReplyDelete
  23. سلام دوست خلاق
    مبارک باشه. منتظر آگهیهای بعدی شما هم هستیم مثل
    شیرین شام چی داریم؟
    شیرین پول ندارم
    شیرین تو رو خدا بذار بیام خونه

    ReplyDelete
  24. Mostafa ( T O P O L )October 15, 2009 at 9:46 AM

    Khoshbakht beshin! Kheili ebtekare jalebi bud! Ahsant!

    ReplyDelete
  25. balatarin be che ruzi oftade :))))))))))))

    ReplyDelete
  26. به نظر من این کار خود بالاترینی هاست برای اینکه ایده تبلیغ بدن به ملت و ما سرکار گذاشته شده ایم.اما سرکار گذاشتن شیرینی بود.

    ReplyDelete
  27. عروس رفته گل بچینه؟؟؟
    یا رفته لباس عروسی بپوشه؟؟
    مبارکه
    به سلامتی

    ReplyDelete
  28. baba romantic ;)
    ishala khoshbakht shin
    www.dozgon.com
    www.bo2cd.com

    ReplyDelete
  29. بهترین چیزا رو براتون آرزو می کنم
    تبریک می گم بهتون

    ReplyDelete
  30. Creative :) Happy for you and your sweet Shirin. My sweet on is Elnaz, I know how it feels when you propose from the bottom of your heart and you hear "I do" in response. Ofcourse, we speak Farsi with each other and "ba man ezdevaj mikoni" was followed with blushed chicks and sweet sound of "are azizam" and then lips followed the rest : )

    Congratulations..

    ReplyDelete
  31. به سلامتی و مبارکی.
    میگماآ : حالا این روش چقدری خرج برداشت؟ خلاصه بدونیم جزو آپشن ها مد نظر داشته باشیم....

    ReplyDelete
  32. قول میدم سال دیگه همین موقع یک آگهی جدید بزاری که میگه: "شیرین مهر تو حلال و جون من آزاد, فقط راحتم بزار و دیگه خونم رو بیشتر از این نخور" (-: البته این شوخی بود, براتون آرزوی خوشبختی و بهترین ها رو دارم

    ReplyDelete
  33. مبارک باشه
    امیدوارم خوشبخت خوشبخت بشین
    روش فوق العاده جالبی بود
    حالا باید دید شیرین خانم در جوابش برات چه می کنه ;)

    ReplyDelete
  34. خیلی تبریک و اینها فقط اینکه کاش به انگلیسی تقاضای ازدواج نمی کردی
    البته چون اسمشون شیرینه فرضم بر این می باشد که ایشون ایرانی هستن و فارسی بلدند

    در هر صورت مبارکه

    ReplyDelete
  35. عشق‌تان همیشه تازه باشد و داغ! پر از مثبت‌های فراوان!
    برای این که همیشه داغ و بالاترین باشید باید هر روز و هر لحظه با ابتکاری جدید به عشق‌تان پر و بالی تازه بدهید. که ازدواج می‌تواند گورستان عشق باشد اگر طرفین تصور کنند حالا دیگر هم‌دیگر را دارند و برای این که بالا بمانند نیاز به تیترهای خلاق و زیبا ندارند.
    یارب تو مرا به عشق لیلی
    هر لحظه بده زیاده میلی

    ReplyDelete
  36. Eshghetoon payandeh va javid azizan...aslan harvaght sohbate eshgho asheghi mishe man ghati mikonam....geryeh....ashke shogh...Long Live Your Love...:-)))))

    ReplyDelete
  37. Mahshar boud, manam Chesham poreh ashkeh alan, beh omideh rozhayeh behtar va tavanatar..

    Congratulations..

    ReplyDelete
  38. درود
    تبريك مي گويم.
    مانده يك عروسي اينترنتي هم برگزار كني ، جشن ازدواجت نيز مانند تقاضاي آن ماندگار شود .

    ReplyDelete
  39. گر نو عروس عشق دراید به عقد تو //
    مهر دوکون حافظ اش اندر قباله کن
    حاصل سخن:: در زندگی راه صداقت ودوستی را انتخاب کنید و از دوست داشتن راستین غافل مباشید.
    به امید پروردگار هر چه زودتر عشقتا ن را به ثبت برسانید و خوشبختترین باشید.

    ReplyDelete
  40. زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر … من گرفتم تو نگیر
    چه اسیری که ز دنیا شده ام یکسره سیر … من گرفتم تو نگیر
    بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر … یاد آن روز بخیر
    زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر … من گرفتم تو نگیر
    یاد آن روز که آزاد ز غمها بودم … تک و تنها بودم
    زن و فرزند ببستند مرا با زنجیر … من گرفتم تو نگیر
    بودم آن روز من از طایفه دّرد کشان … بودم از جمع خوشان
    خوشی از دست برون رفت و شدم لات و فقیر … من گرفتم تو نگیر
    ای مجرد که بود خوابگهت بستر گرم … بستر راحت و نرم
    زن مگیر ؛ ار نه شود خوابگهت لای حصیر … من گرفتم تو نگیر
    بنده زن دارم و محکوم به حبس ابدم … مستحق لگدم
    چون در این مسئله بود از خود مخلص تقصیر … من گرفتم تو نگیر
    من از آن روز که شوهر شده ام خر شده ام … خر همسر شده ام
    می دهد یونجه به من جای پنیر … من گرفتم تو نگیر

    ReplyDelete
  41. چه جالب انشالله به سلامتی !
    واقعا سورپرایز ماهی بوده !

    ReplyDelete
  42. روح تو مریمه ، چشم تو نرگسه ، دست تو نسترن روح تو ، دست تو ، چشم تو ، عشق من گلخونه منه ، گلخونه منه
    .
    .
    .
    هیجان انگیز بوده


    شادزی

    ReplyDelete